Como
Como faço para cancelar minha reserva de experiência?
Como faço para cancelar minha reserva de experiência?
Note: If you need to cancel your reservation because of the coronavirus (COVID-19), please review our article on options for cancellation.
Once you go through the cancellation process, you’ll be able to review the refund amount before you finalize the change.
To cancel an experience reservation:
- Go to Trips and click the reservation you’d like to cancel
- Click Change or cancel
- Click Next under Cancel my reservation
- Choose the reason for your cancellation, then click Continue
- [Optional] Add a message for the host, then click Continue
- Review the refund details, then click Cancel my reservation to finalize
Note: You’ll receive a message to confirm the cancellation. Refunds normally arrive within ten business days. Some payment methods and regions might take longer. Find out more.
Esse artigo foi útil?
Artigos relacionados
- Como•HóspedeAltere a data ou o horário da reserva da experiênciaPara fazer alterações na reserva, acesse as informações da viagem.
- Como•HóspedeEncontre a política de cancelamento da reserva da experiênciaO valor do reembolso depende da política de cancelamento que o anfitrião selecionou e o momento do cancelamento.
- Como•HóspedeQuando você receberá seu reembolsoEmbora sejam emitidos quase imediatamente, a maioria dos reembolsos chega no prazo de 10 dias, mas algumas formas de pagamento e regiões pod…