Como
•
Administrador de viagens
Cancelamentos feitos pelo anfitrião e pelo Airbnb for Work
Cancelamentos feitos pelo anfitrião e pelo Airbnb for Work
If a Host cancels a business traveler's reservation, we'll send the traveler an email explaining the cancellation and any applicable refund. They can rebook the trip, or ask their employer's travel admin to do it for them.
To rebook reservations as an admin:
- Log in to your Airbnb for Work account and go to your dashboard
- Select Trips in the navigation bar
- If a trip has been canceled, it’ll be displayed in the Needs attention tab
- Click on the traveler’s name, and their itinerary will open in a new window
- Click Rebook now
The Rebook now link will automatically populate a search for places that match the original booking dates, number of guests, and location.
You can get details about the cancellation, contact Airbnb for support, or message the affected traveler, all from their itinerary.
Learn more about managing company travel.
Esse artigo foi útil?
Artigos relacionados
Tirol
Se você está pensando em se tornar anfitrião no Airbnb, temos informações para ajudar você a entender as leis da sua cidadeComo funcionam as reservas
Veja aqui onde você pode encontrar informações importantes — como o que fazer com as reservas da empresa — para que você e sua equipe possam…- Anfitrião
Como editar ou ocultar seu espaço no Airbnb.org
Você pode editar suas configurações do Airbnb.org ou parar de anunciar seu espaço no Airbnb.org quando quiser.
Receba ajuda com suas reservas, sua conta e muito mais.
Entrar ou cadastrar-se